..


Jag har insett att min senaste kyss: ..
Jag lyssnar just nu på:  titanic instrumental
Jag pratar: när jag har ngt att säga..
Jag tycker om: musik, familje, umgänget
Jag avskyr när folk: trackar ner på andra

Om jag va ett djur skulle jag vara: sjögurka
Min första vän heter: Anna
Kärlek är: jag vet inte
När jag borstar tänderna: skummar det
När jag lagar mat: så lagar jag mat
Jag tänder på: Badboys
Det sexigaste yrket är: snickare.
Det är charmigt när: man snubblar
Jag är rädd för: tanten ifrån "från andra sidan"
Den värsta känslan är: att ångra något
Den bästa känslan är: att lee
Jag är bäst på: få saker i ögonen
Jag är sämst på: smsa och prata samtidigt
Det finaste som finns är: ...
I sommar: ska jag resa!
Sist jag grät var: förut, hade något i ögat
Jag kan: alfapetet!
Jag kan inte: räkna
När jag vill tänka : lyssnar jag på musik
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka
Min mobiltelefon är: en mekanisk uppfinning
När jag vaknar på morgonen: misshandlar jag snooze knappen
Innan jag går och lägger mig: tittar jag på film
Just nu tänker jag på: känslor o sån skit
Bebisar är: outvecklade små varelser
Idag har jag: lärt mig alfabetet
I morgon kommer jag: dö
Jag vill verkligen: att det ska bli imorgon




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0