AVSLUTNING

Nu är jag hemma och sitter och tittar igenom bilderna.
Lägger upp några här, men glömde fråga hälften av klassen om jag fick lägga ut dem, så det får bli några få.
Min klass är nog den bästa genom tiderna, om inte det så har vi minnen som man aldrig glömmer.
Rejält nöjd med mina betyg btw men jag är ju en sån som inte säger vad jag får ;)
Och min klass var jätte duktiga på scenen, verkligen jätte duktiga. så det var jätte kul att se .
Gud vad jag skriver jätte, HE-HE

Haha vi skulle även kasta tärning om vem som skulle få sina betyg först och dem som fick 2 6:or (man fick kasta 3 ggr var) fick betyger först. Och jag vann! hahaha... pga att jag var den enda som inte fuskade annars hade nästan halva klassen fått betyget först och det går inte ihop. måste bara säga att jag vinner aldrig på sånt där. aldrig


Här kommer bilder:
Totte jul-snygg

Christian & Totte

Marcus, Karin & Kajsa jul-fina

Christian, Totte & sophia

Josefin jul-söt

Josefin

Jag & Hanna "skålar" =D

mys

Den bjuder jag på. När jag fick mitt betyg


Kajsa får sina betyg

Christian, Totte & Sophia

Marcus, Karin & Kajsa Jul-glada


Så här va lite bilder från min morgon..
obs säg till om ni vill att jag ska ta bort någon av bilderna ifall ni inte tycker om den

God jul 9E och alla glada !

Kommentarer
Postat av: Knasa

hahaha, vad fin Kajsa va O.ô

2009-12-18 @ 11:07:29
URL: http://thusss.blogg.se/
Postat av: karin

haha, såg sjukt rolig ut på sista bilden, men det bjuder jag på (;

2009-12-18 @ 13:50:44
URL: http://karinhildesson.blogg.se/
Postat av: hanna

hahaha god jul :D (L)

2009-12-18 @ 16:14:28
URL: http://kleemens.blogg.se/
Postat av: hanna

jag frågade min lussebulle och det är helt okej att lägga ut bilden på honom, faktum är att han blir lite sårad om du inte gör det. bara så du vet, i juletid och så, då vill man ju inte göra någon ledsen.

2009-12-18 @ 16:22:19
URL: http://kleemens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0